Serwis internetowy Skandynawsko-Polskiej Izby Gospodarczej

SPCC to stowarzyszenie ludzi biznesu stworzone przez,
i dla przedsiębiorców związanych ze Skandynawią.
W chwili obecnej zrzesza ponad 340 firm.

Członkostwo w Izbie to możliwości nawiązywania kontaktów z elitarną grupą osób zarządzających prężnymi firmami skandynawskimi.

Opis projektu

Serwis składa się z trzech zasadniczych części, dostępnych dla następujących grup odbiorców:

  • członkowie Izby
  • pracownicy Izby (administratorzy serwisu)
  • wszyscy użytkownicy internetu

Serwis dostępny jest w wersji polskiej i angielskiej. Wybrane podstrony mają także wersje duńską, fińską, norweską i szwedzką.

Nasi projektanci zadbali także o to, aby całość serwisu miała atrakcyjną, nawiązującą do skandynawskich wzorców oprawę graficzną.

Główne elementy systemu

Rejestracja na spotkania

Izba organizuje łącznie około 50 spotkań biznesowych rocznie. Rejestracja na spotkania jest całkowicie zautomatyzowana i przebiega w następujących krokach:

  1. Za pośrednictwem modułu mass-mailingowego, zintegrowanego z serwisem, rozsyłane są e-mailowe zaproszenia na spotkania. Istnieje możliwość rozesłania zaproszeń także do osób niebędących członkami Izby.
  2. Zainteresowane osoby potwierdzają swoje uczestnictwo poprzez stronę internetową SPCC. Istnieje także możliwość rejestracji osób towarzyszących (opcjonalnie, w ramach zdefiniowanego limitu).
  3. Podczas dokonywania zapisu można na bieżąco sprawdzać kto wpisał się już na listę uczestników.
  4. W terminie określonym przez administratorów serwisu istnieje możliwość odwołania swojego uczestnictwa. System generuje e-mailowe powiadomienia o odwołaniu uczestnictwa, aby na bieżąco można było korygować listę uczestników
  5. Podczas trwania zapisów stale istnieje możliwość masowej, e-mailowej komunikacji z osobami, które zarejestrowały się na dane spotkanie. Pozwala to na przekazanie ewentualnych informacji o zmianie godziny spotkania itp.
  6. System pozwala na eksport listy obecności. Może ona być wydrukowana lub sprawdzana on-line, poprzez moduł administracyjny serwisu.
  7. Po zakończeniu spotkania istnieje możliwość przygotowania ankiety ewaluacyjnej i rozesłania jej do uczestników spotkania (zgodnie z listą obecności)
  8. System umożliwia także przygotowanie foto-relacji ze spotkania, w formie atrakcyjnej galerii zdjęć, połączonej z częścią opisową

Katalog branżowy firm członkowskich

Sercem katalogu jest hierarchiczne, wielopoziomowe drzewo branż (dziedzin gospodarki). Administratorzy serwisu dostosowują tę klasyfikację obserwując na bieżąco sytuację rynkową i analizując działalność zrzeszonych firm.

Firmy członkowskie mogą być przypisane do wielu branż, co znacznie ułatwia zarządzanie obszernym katalogiem.

Każda firma członkowska może wyznaczyć osoby o podwyższonym poziomie uprawnień, które mają możliwość samodzielnego zarządzania profilem swojej firmy. Powoduje to, że katalog jest stale aktualizowany, a prezentowane w nim informacje, takie jak:

  • Dane teleadresowe
  • Opis działalności
  • Logo (w tym także w wersji wektorowej)
  • Regiony, w których firma działa

są zawsze miarodajne.

Elementem profilu każdej z firm są aktualności. Każda z firm może się w tym miejscu podzielić z innymi członkami najświeższymi informacjami odnośnie swojej działalności i pochwalić osiągnięciami.

Moduł administracyjny

Oprócz standardowych funkcjonalności zarządzania treścią (CMS), dostarczanych przez system Drupal, moduł administracyjny został wzbogacony o następujące funkcjonalności:

  • Pełna ewidencja firm członkowskich i użytkowników (w tym także członkowie honorowi i indywidualni), wraz z historią kontaktów
  • Moduł zarządzania spotkaniami
  • Moduł fakturowania i kontroli rozliczeń
  • Eksport katalogu firm członkowskich w formacie XML (np. dla celów wydawniczych)
  • Moduł mass-mailingowy ( w tym newslettery)
  • Moduł raportów (aktywność członków Izby, raporty finansowe)